justbeccca

Shopping dag

Kategori: Allmänt

Har spenderat några timmar av dagen med Josse och våra voffar, först en tur på I2 med grabbarna. Där tränade jag Josse och Texas. Så de va riktigt roligt, dem kan bara de vill. Sedan ville ju självklart Atos och ha godis så de blev lite träning där också.
-
Sen drog jag med Josse till biltema för att köpa cykelpump, blev två en man kan ha på cyklen och den andra är en som du använder hemma. Så de tyckte jag var en bra investering.
Sedan drog jag med henne till bergvik för köp av de mest ovanligaste som finns i mitt liv: Strumpor. Samt ett par nya jeans.
-
Efter bergvik blev de en tur på Pekså på Rud med Josse, hon skulle handla och jag passade också på att små handla. Blev två olika soppor, äpplen, apelsiner, yoghurt, ben till Atos och chokladpudding. Så nu har en en mysig stund hemma med kaffe och chokladpudding.
-
När jag kom in på våran gata, så skulle jag köra upp på upphöjningen så jag fick närmre in med alla kassar. Dock så han jag inte ens halvvägs innan en tjej kör ut sin bil framför min, så jag fick stanna till. Hon kör ut och tar sig nästan förbi, dock så ser ju jag att detta inte riktigt går så jag stannar helt. Har enbart hunnit fått in nosen på bilen, så bakänden sticker ut mer. Men tjejen som kör andra bilen fortsätter och då kommer ljuden från att hennes bil skrapar mot audins bakände. Jag skriker rakt ut av ilska och fort av med bältet och ut ur bilen för att kolla hur audin ser ut. Som tur är så blev de inte för mycket märken, men de syns och de är fult. Så jag ringde dit David som kunde kolla ordentligt(eftersom han vet märkena sen innan skrapningen). Men nu har vi skadeanmält, så nu är de bara vänta och se. Englit dem på skadeavdelingen så ska vi inte betala något, då jag inte gjort något fel.. Men vi får väl se, de sa att om hennes historia inte stämmer överrens med min så skulle de bli skriftlig anmälan som vi får beskriva allt  i minsta detalj..
Det som faktiskt suger mest är att de har suttit en skylt på den in/utfarten att det är infart och enkelriktat. Men den skylten är bortplockad.. Hade inte hänt om den hade suttit där. Riktigt frustrerande.
-
Nu ska jag fortsätta med mitt mys här hemma, ska fortsätta knappa vidare på mina uppgifter också och lyssna vidare på den goa musiken :D
///Becca

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är farligt i trafiken lilla du😊å även hemma på parkeringen...

    2012-01-23 | 20:01:14
  • Pille säger:

    Det är farligt i trafiken lilla du 😊

    Även på parkeringen.... Nu ska jag försöka mej på såntdär mys som ni håller på med, jag tar med mej Camilla Läckberg under filten.

    2012-01-23 | 21:03:44

Kommentera inlägget här: