justbeccca

Lugn dag

Kategori: Allmänt

Gårdagen va varken min eller Mias bil dag. Jag fick audin skrapad och Mias volvo bestämde sig för att inte funka längre på våran parkering.
Dagen har varit bättre, hämtade Mia på jobbet och åt mysfrukost. Sedan däckade vi båda till här hemma, lite för länge dock. Men vi hann rasta Emil och greja lite och sedan körde jag hem henne. Då som sagt bilen fortfarande inte vill funka. Men David ska kolla på den sen för att se om han kan hitta felet. Så de hoppas vi på :)
Ute hos henne blev de en kaffe och låta hundarna springa av sig. De skötte sig super bra idag, inga sura miner alls idag. Antar att båda va på bra humör idag. Dock va atos lite slitnare idag. Han är ju lite hängig för att han är förskyld. Ska kolla halsmandlarna så de inte har svullnat upp igen. Han äter inte som han ska, så jag hoppas på att de är någon matvägran period igen. 
-
När jag kom hem fikade jag med sin söta sambo, som hade köpt med semla hem. Så vi hade mys stund och gick igenom ett kontrakt, hoppas de går att lösa sig för den personen. Tycker att folk är hemska nu förtiden som ska hålla på och utnyttja människor. Förstår inte varför, speciellt inte människor som man inte känner.
Nu har jag ätit lite, och ska sätta mig och fortsätta läsa i mina studieböcker. Så man kommer någonstans.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: