justbeccca

Dag 9 - Förebilder inom hund

Kategori: Hundar

Jag har nog inte riktigt några förebilder på samma sätt många andra har.
Mina förebilder när nog hundarna i sig.
Men annars är nog Cesar Millan en av mina förebilder när de gäller uppfostran av hundar. Älskar hans tv-serie och hans böcker.
Sen har jag nog inte några speciellt, man jag har respekt till alla hundförare inom militären, polisen och tullen. Visserligen finns de de förarena inom de områdena som inte borde vara förare. Men de förarna har inte min respekt.
-
Eftersom jag själv inte utför någon ordentlig tävlingssport är jag då inte så insatt i dem och har då inte några speciella. Visserligen är han jag följde La Grande Odysséen en förebild, men de är bara en sport inom hund som jag faktiskt hittat en förebild.
Men jag kommer hitta fler mer årens gång. Jag analyserar mycket och blir då inte riktigt nöjd med de jag först trott varit mina förebilder.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: