justbeccca

Baily!

Kategori: Allmänt

Då har denna dagen gått och jag har haft en lugn dag. Inte den bästa kanske, men en bra ändå.
Kissrundor med Atos, eftersom han inte får gå på promenader. Utan enbart ut och kissa och bajsa.
Sen biltema, och till Emil för en skön promenad. Man uppskattar verkligen promenaderna när man inte får några nu med sin egna.
Efter Emil tog jag och lämna Atos hemma och ringde ett viktigt samtal och åkte till Alexandra och David för kaffe. Plus på de så fyller Alexandras David år, grattis till en underbar vän:-D
Vid sex va jag hemma och tog en kissrunda och sedan ringde ett till viktigt samtal och tog en varm och skön dusch. Under den tiden kom David hem från garaget. De blev mat och jag hann somna en sväng.

Vid nio åkte vi ill Josse och Håkan för att dricka kaffe och träffa Mamma, Carro och Baily:-) så mysig, Baily gick ur mammas bil och direkt gick atos in i mammas bil. Hehe så söt:-)
Nu ska jag fortsätta va social och sedan hem och sova. Imorgon är en ny dag igen med nya äventyr och den ska innehålla bara positiva saker:-)
////Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: