justbeccca

Äntligen sova!

Kategori: Allmänt

Nu ska jag äntligen få krypa ner i sängen, efter en mysig dag och kväll. Dagen spenderades med mamma, Josse och Carro. Kvällen blev hemma hos Alexandra och David för en massa prat.
Skulle åka hem vid ett och då kom Mia för en cigg och lite prat utanför Alexandra. Ironiskt nog sa Mia: Jag måste tanka innan jag kommer. När de är halvtank i bilen finns risken att den inte vill starta( bilen från förra veckan).
Men den ville ändå inte starta, så vi knuffade på den och sedan åkte vi och hämtade hennes gubbes bil som stog hemma. Då hon jobbar natt.
Väl hemma insåg jag att jag hade tvätt att hänga. Så nu är den färdig hängd och jag passade på att räkna mina strumpor som jag tvättat, 27st på 14dagar. Cirka 2par om dagen använder jag. Jag ÄLSKAR nya strumpor, den är så skön känsla när man tar på sig dem. Visserligen är några av dem använda för att mina skor läckte in vatten i några dagar, innan jag hade fått tummen ur och köpt ny impregneringspray. Så jag blev blöt om fötterna och sånt tål jag inte.

Mitt inlägg jag lovade idag skulle komma upp. Sitter jag och skriver på fortfarande. Måste få till de rätt bara. Så ha tålamod, de kommer.
Natti på er, nu ska jag sova någon timme innan de är dags för alla måsten igen:-P
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: