justbeccca

Röd

Kategori: Allmänt

Haft en lugn dag hitils, myst under täcket i sängen mellan varven ute på promenad. Vid tolv kom David hem från jobbet en sväng, med en ny kaffekokare. Då våran gått sönder och jag inte just nu har lust att försöka få tillbaka min kaffe kokare av en föredetta vän. Men ska be om att få tillbaka den snart, inte så att man ger bort något sånt till en person man inte är vän med längre.
-
Tänkte skriva klart ett skolarbete nu innan jag tänkte hitta på något. Kanske blir det den dagliga dosen av Alexandra och David M som vill bli intagen. Eller en myskaffe stund hos Josse och söta voffarna. Man vet aldrig vart jag hamnar. Oavsett så blir de något bra i alla fall.
-
Atos är på bättrings väg. Han äter som han aldrig sett mat förut, fast de är ju burkblötmat visserligen och de säger ju inte en enda hund nej till. Dock så har han nästan inte druckit något sen han kom hem från operationen i måndags. Men vätskebrist har han inte! Så de går inte riktigt ihop. Maten är inte så blöt i sig så att de ska släcka törsten. Febern kollas och den har inte infunnit sig hos honom. Så jag vet inte riktigt varför han inte dricker.. Jag får nog ring och råd fråga veterinären. Så de inte är något lurt på gång.
-
Kollar på sjuan nu, de är bara djur program där, just nu SPCA. mycket intressant!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: