justbeccca

Rally

Kategori: Allmänt

Idag är de torsdag och det är feb, vi alla vet vad som händer i Karlstad i feb. rallyt går då. Så idag är de invigningen på Färjestads travbana och det innebär fyrverkeri. Tyvärr så hörs detta hem till oss. Så då ska Atos, jag, Alexandra, David M och Davids syster Stella åka bilen en sväng. Plus på de ska vi passa på att äta lite då.
Så detta ser vi fram emot, speciellt nu när Atos och jag fick sällskap med oss.

Annars idag har vi tagit de lugnt.
Vid tre åkte Atos och jag till Josse och Håkan och voffarna för lite kaffe samt hämta ljus jag fått av henne. Dem luktar sååå gott:-) hihi så jag ska ta en sväng hem med de och lämna dem och puss lite på mim David och sedan åka och hämta Alex och dem:-)

Ha en toppen kväll alla nu. De ska jag ha:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: