justbeccca

Livet är underbart!

Kategori: Allmänt

Just nu känns livet väldigt underbart. Våren är här på besök idag, Atos är nära färdig läkt i halsen, skolan går framåt och jag har världens bästa sambo. Kan man begära mer än så?!
Har idag varit ute på två långa sköna promenader i det underbara vädret. Båda började med helt vanliga promenader som jag absolut inte ville skulle ta slut. Så då fortsatte vi och Atos använde sitt halsband för första gången på tre veckor, dock på andra promenaden och inte hela tiden.
-
Nu försöker Alexandra och jag komma på vad man ska hitta på i det fina vädret. Vi hade först tänkt till Bomsta och lämna en tv i deras sommarstugan och då passa på att ta en promenad med Atos och Queen, men David M är seg idag så han orkade inte och Alex och jag kan inte bära tv själva. Så nu vet vi inte vad de blir, men något ska de bli i alla fall :D
-
Jag har väldigt roligt här hemma åt att jag som är tjej ska köra MC i sommar och David ska köra sin sommarbil med Atos. Det känns så fel, de borde ju vara David som ska köra MC och jag bilen med hunden i. Men vi kör på ombytta roller i sommar. Då är de han som är kvinna i detta hem!
-
Nu ska jag smita ut på balkongen en sväng och och försöka komma på något att göra.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: