justbeccca

Konstaterat

Kategori: Allmänt

Den föregående rubriken stämmer överens med hur det är i vårt hem.
Jag ringde ett samtal förut vid lunch och blev super förvirrad. Ringde till och med två gånger för de vart konstiga telefontider enligt meddelandet på nr jag ringde. Men efter 40mins väntetid på att kunna ringa igen gick de bra. Men just de första samtalet gjorde mg väldigt förvirrad. Fick för mig att se va tisdag helt plötsligt då..
Min kära David sa att han tyckte inte Atos behövde ut kl fem imorgonbitti. För att jag sa att han skulle ta ut honom under tiden jag körde Carro och mamma till tåget på morgonen.. Dock glömde han själv bort att de är fredag och han är ledig alla fredagar. Så han fick fint stänga av sitt alarm och njuta av några fler timmars sömn.
För att summera detta så bor det just nu två förvirrade människor i detta hem och en på bättringsvägen hund. Nu säger bi god natt och hoppas på en mindre förvirrande dag imorgon.
Natti!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: