justbeccca

Ikea

Kategori: Iphone

Eftersom jag tillbringade största delen av förmiddagen och lunchen ute, så blev de en tur till Ikea med Alexandra och min David.
Jag investerade i en liten grej till datorn, en råtta och en mus till Atos. Råttan fick han direkt vi kom hem, lyckligare hund får man nog leta efter. Musen ligger i bilen och väntar på Atos.
David köpte en lampa till köksfönstret, då den vi hade där gjorde på säkringen gick för hela köket. Så nu har vi en ny söt lampa där.
Alexandra fick med sig tre muggar och en tavellist.

Efter Ikea åkte vi in till stan för en fika på Waynes. Men innan så tvingade jag med dom in på Bokia för jag va tvungen att ha tag i en engelskabok att läsa. Så nu hittade jag en, bara att hoppas på att den är bra.
Strax efter sex kom Becca förbi och åkte med oss hem.

Nu har jag städat här hemma, diskat och gjort rent Atos låda som står i bilen.
Under den tiden har David lagat maten, som jag egentligen skulle göra. Men jag fastnade i städandet och de tror jag han är nöjd med faktiskt.

Nu ska jag äta upp min älskade wokmat och sedan vänta in att David M hör av sig så ska jag hämta honom för en tur till Skoghall. Ska bli trevligt att träffa honom, har inte gjort de idag.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: