justbeccca

Hemma!

Kategori: Iphone

Nu har jag landat hemma i soffan en liten stund innan de blir sista promenaden.

Efter att bilen va inne på Lecab så åkte Josse och jag och hämtade Atos och sedan bar se av till Alexandra och David M för kaffe och prat.
Bilen ska in på riktning och lack den 17april. Känns som en evighet men de är bara 1 och en halv månad kvar.
Efter kaffet och pratet i några timmar blev de promenad på Rud och sedan hem och lämna Atos för att sedan hämta Becca och Casper för en tur till veterinären.
Hos veterinären gick de jätte bra, Casper var super duktig. Så än en gång ska Becca bara riktigt stolt över sin grabb! :-D

Efter att ha varit hos veterinären blev de till Coop på Bergvik för att handla lite med mina flickor. Becca handlade mat och Alexandra och jag vandrade runt och kollade på typ allt och köpte städ, hund och så pyssel saker mer eller mindre.

Imorgon blir de Emil promenad och sedan plugg och små plock här hemma tror jag.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: