justbeccca

Hemma dag

Kategori: Allmänt

Det fick bli en hemma dag idag, så kanske man blir frisk snabbt. Har ingen som helst lust att ligge hemma och va sjuk hur länge som helst. Sånt har vi inte tid med, så de blir bara tv, film, varma drycker, täcke och kudde i soffan. Så kanske jag har återhämtat mig tills imorgon.
Kan ju hoppas på att jag mår bättre ikväll för gör jag de så blir de födelsedags fika hos Josse, för hon fyller hela 23år idag. Grattis på din dag kära syster!!! <3
-
Det jobbiga är att jag är sjuk, David jobbar och Atos har energi till tusen. Fast enbart när vi är ute, inne sover han. Vilket han fortfarande behöver, så han blir helt återställd i halsen och resten av kroppen.
-
Nu ska jag återgå till tv, innen de ska jag lyssna på Atos låt. For You I Will heter de..
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: