justbeccca

Förvirrad

Kategori: Allmänt

Haft en helt underbar dag, med David M, Alexandra och Rebecca.
Promenad Med Emil, Atos och David M. Sedan blev de kaffe hos han och Alex för att sedan åka hem och lämna bilen och åka in till stan. Inne i stan blev de kolla kläder, som vanligt fanns det inga i min smak... Aldrig nöjd. Men Alex hittade presenten och lite annat smått.
Sedan blev de systemet och mat på McD. Nu är jag hemma för att stanna(tror jag). Möttes av en överlycklig Atos när jag kom hem. De är lycka kan jag säga.

Mamma är även påväg till stan nu. Hon åkte halv fem, så om några timmar är hon här. Hon skulle hälsa på hos morfar en sväng innan hon landar här i stan. Får se om man ska åka och säga hej till henne när hon kommer hit, om jag inte somnat. Hehe
Jag är tlött och lite smått ont i huvudet. Så får de hur länge de gröna ögonen vill vara med.

Ni får en bild på Emil och en på Atos från promenaden igår;-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: