justbeccca

Mellandagsrean...

Kategori: Iphone

Var otroligt dålig i år. Finna absolut inget att köpa på rean, i alla fall inget för mig som jag funnit hittills. Men kanske när Hööks har kommit igång med sin på sin hemsida kanske det finns något till mig där. Hann aldrig idag till hööks butiken här i stan, men ska försöka hinna dit imorgon och även Ikea imorgon igen. Där ska jag ha en expedit 4håls hylla till sovrummet. Så vi blir av med kartongerna där inne. Kom på en väldigt bra idé till det. Så hyllan ska jag köpa imorgon när David jobbar.

Annars har jag köpt nya jeans idag, ny stekpanna och grillknivar. Hade en mysig eftermiddag med Alexandra och sedan träffade vi mamma, Carro, Josse och Håkan en sväng. Inne på Coop blev det nya snören till klövarna som aka knytas fast under spårningen. Mycket nöjd med mina köp idag.

Mycket mer än så här blir det inte idag, atos leker och myser med sina ben och leksaker mellan promenaderna. Idag har han inte alla känt för att vara ute, tror mycket hänger på att idag har det små regnat heeeeela dagen och snön töar bort. Detta är en hund som älskar snö och vill bara vara ute hela dagarna långa när det snöar. Kommer man in, vill han ut igen på direkten. Men ja, han får inte det... Alltid:-P hehe

Huvudvärken infann sig för någon timme sedan och jag känner inte för att ens sitta upp, kanske skulle gå och sova redan nu. Har ju ändå lite att göra imorgon. Så det skadar ju inte att sova redan nu.
Nej god natt på er.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: