justbeccca

Julfirandet

Kategori: Iphone

Igår så var det julfirande för fulla muggar. Först julfrukost hos Josse och Håkan, sedan var Vi tvungna att åla till Jula och köpa låssmörja och vd-40 för att förardörren och bagageluckan frös i öppet läge. Hehe
Sedan blev de hem och göra sig i ordning snabbt, packa ner alla paket i kassar och åka upp igen till Josse och Håkan där de blev jul lunch med Håkans föräldrar. Riktigt mysigt, jag drack kaffe till Kalle anka och det kändes inte helt rätt, då mycket var borttaget från Kalle anka..

Efter några timmar där, med mat, fika och prat. Hjälpte jag Carro att slå in paket medan hon duschade. Sedan bar vi ner alla paketen från henne, Josse och Håkan till bilarna.
Någon gång vid sex åkte Josse och jag till Anna, Stefan, Arwid, pappa, Johanna och Nille. Där blev de glöggmys, prat och lek i väntan på mamma som kom upp från Falkenberg. Framme var hon vid sju halv åtta. Då blev de mat, fika och paketöppning :-) tvmys och prat innan de var dags att åka hem och stänga de gröna för natten.
Hade en toppen jul, med alla i familjen samlade på ett och samma ställe. Ingen var mer nöjdare än jag kan jag säga. Nu blir det långpromenad i snön med Atos. Ja vi fick mer snö i natt, väldigt mycket mer snö och ingen är lyckligare än mig och atos :-) hihi
///Becca

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Sötnosen med sin ring :)

    2012-12-25 | 15:47:35
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här: