justbeccca

Soliga dagar

Kategori: Allmänt

Som ni kan misstänka så blev jag faktiskt ledsen när jag vaknade imorse och såg att de var varmt ute. Jag som har en desperat längtan efter vintern.
Men dagen blir i alla fall lite svalare ju mer timmarna går, vilket är skönt.
Har idag städat till Atos stora besvikelse. Visst han tycker inte i dammsugaren men han använder den som ett agillityhinder och sakerna runt om som hinder.
Mitt uppe i stor städandet kom
Eveline för en kaffe och sedan en längre promenad. Efter lite mer än en timmes promenad med både dragträning, balansövningar och bara runt vandrande så var vi hemma igen och igång med städandet.
Nu är det i alla fall klart och jag ska luta mig tillbaka i soffan med min bok och ett glas cola:-) hihi

Vad har ni för er en dag som denna?
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: