justbeccca

Huvudet dumt från kroppen lida..

Kategori: Iphone

Ja så sant som det kan bli. Tyckte jag mådde bättre idag, så jag tog mig en biltur till Eveline och tog en promenad tillsammans med henne och våra hundar. Blev även bjuden på kaffe och till sist mat. Ju längre tiden gick, ju sämre mådde jag.. Så jag fick ett snabbt svar på att jag inte mår så bra som jag tror. Så när jag kom hem blev de ner vändning i soffan framför tv och tillslut började mitt favorit program, So you think you can dance:-) man blir såååå jäkla lycklig av det, hela kroppen bara skriker av glädje och man rycks med. Oh jag bars ÄLSKAR det!! Har även idag legat i soffan och läst rätt mycket. Har gjort reklam för boken både till mamma och Eveline idag. Så nu ska vi se vem av dem som läser boken först. Hihi jag läser Lucy Dillon's Ensamma hjärtan och hemlösa hundar. Hittills får den tio av tio möjliga hjärtan. Under tiden jag läste fick jag två maskiner tvättade och tog även lite bilder på kläder jag aldrig använder och har använt 2gånger. Tänkte att jag ska sälja dom, det finns någon som kommer bära dom mer än mig. Tycker faktiskt lite synd om kläder som blir instängda i en låda eller i en garderob. Men har några fler som ska fotas imorgon( om jag orkar). Ska i alla fall göra annons på mina skolböcker från vårterminen. Måste få ut den annonsen nu, det är ju typ nu alla börjar köpa in böcker. Visserligen köper man senare också, men alltid bra att vara ute i tid. Nej, nu blir de krypa ner i sängen. Om jag orkar ta mig in dit. Just nu vill inte kroppen lyssna på mig.. Men det kommer den göra alldeles strax. Säger natti nu och hoppas på en bättre dag imorgon. ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: