justbeccca

Helgen som var

Kategori: Allmänt

Jag lovade ju faktiskt igår att jag skulle skriva om helgen, men mina tankar har varit på lite andra ställen. Dels har jag redan glömt mycket, då mitt minne av någon konstig anledning har försvunnit. Men i fredags var jag ut till Mia en svän och fick kaffe och var med henne och kollade på hus, sedan blev det fika hos Eveline för hon fyllde år på lördagen och sedan mat på vedugnen, som sedan avslutades med en liten snabbträff och prat med Carro. Lördagen var lite allt möjligt, promenader, handlande av present till Eveline, hon fick en sån bok som jag läser. Tänkte att hon skulle gilla den:-) Sedan blev de hem till henne på kvällen, dock ve jag egentligen för trött och skulle ha stannat hemma när Atos åkte hem. Men så blev de inte, ibland är det lätt att vara klok i efterhand. Men jag fick då i alla fall veta att Atos börjar acceptera cykeln och börjar dra framåt mer nu. Innan drog han åt sidan, men i lördags drog han framåt och i söndags när jag hämtade cykeln gjorde han samma sak. Super duktig var han! :-) så nu ska vi fortsätta så några gånger och sedan utöka avståndet. Fick lite tips på hur man kan gå tillväga för att lära drag, så dom tänkte jag testa. Atos är ju som sagt byggd för det och använder kroppen rätt. Så nu jävlar! :-D Söndagen var det lugnt, Eveline och Johannes var här och drack kaffe, sedan var david och jag och hämtade cyklarna passade på att dricka kaffe med Carro, som vi sedan tog med hem för att jag ville ta mes henne ut till Mia. Var hemma strax efter sju och ner myst i soffan vid åtta. Trötta som bara den och halv slumrade genom en film vars namn jag inte kommer ihåg. Haha Nej nu måste jag slita mig både från boken och bloggen, jag är egentligen såååå trött. Men vill rekommendera er att köpa och läsa boken av Lucy Dillon: Ensamma hjärtan och hemlösa hundar. Såå otroligt bra, den är helt klart värd varenda sekund man spenderar i att läsa boken. Man till och med drygar på att läsa boken för att kunna njuta så mycket som möjligt. Den är för hundälskare och obotliga romantiker:-D ///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: