justbeccca

Härliga lördag!

Kategori: Allmänt

Igår spenderade jag två timmar mellan 16-18 med två av mina systrar nere på stan för att träffa våran plastsyster Malou som vi inte träffat på 10år. Det var helt underbart att sitta och prata med henne, så vi ska försöka ses snart igen. Dock blir det ju nästa gång hon kommer till Sverige. För hon bor på Irland nu:-)

Efter fikat körde jag hem Carro och var hem med bilen och hämtade Atos, för David skulle hämta upp oss hemma. Då vi skulle iväg och grillade skutberget med några. Tre timmar ute på skutberget med trevligt sällskap blev jag extremt frusen och trött och ville hem, dels för min skulle med även för Atos. Han fick panik direkt vi kom dit, då det satt några längre upp och firade Ramadam eller hur det stavas. Antagligen grillade dom lamm, dels märktes det på atos reaktion, men efter ett tag kom den lukten.
Men Atos hanterade allt fint, även när de kom andra hundar. Så då kände jag att tre timmar fick räcka och vi åkte hem.
Väl hemma i soffan från ingenstans började min hals värka. Tro det eller ej, men halsont det bara dyker upp med inga förvarningar.
Så det blev en kort myskväll. Åkte och köpte godis och sa hej till några vänner, sedan åkte vi hem. Jag åt typ tre godisbitar innan jag gick och la mig.

Idag har jag sovit, sovit och sovit. Vid tolv åkte vi till gamla flygfältet och kollade på 201meters körning.blev mesta prat och för min del blev det pratet med Daniel. Så kul att höra att hans mamma ska få hem en ny hund, blev riktigt glad för hennes skull:-)

Nu väntas de mat och sedan ska jag cykla bort till jobbet och jobba från 16-22. Efter jobbet ska jag hem till min två älsklingar:-D hihi ska även kolla om det finns lite jobbtider i veckan, fast kan bara jobba kvällar.

Kan även berätta för mina kära läsare att jag har funnit min ras, så nu väntar jag på svar från två bra uppfödare om de har några planerade valpkullar:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: