justbeccca

För liten...

Kategori: Iphone

Kan bara konstatera att efter helgens inköp av strumpor(mitt största beroende) kan jag inte förstå varför någon krymp lådan i byrån.. Jag får inte igen den och då är inte alla strumpor i. Vet inte riktigt vad jag ska göra, alla som ligger där i är ju brukbara, det vill säga. De är mjuka och goa och underbara att använda. Så det går inte att slänga. Jag som jag sa till David: "vi måste köpa en till byrå". Han's svar var: "du är allt du, din knäppis".
Jag kan inte för mitt liv inte förstå vad han menar med det. Strumpor är livsviktiga. De måste var mjuka och sköna, sitta perfekt och användas tills de inte längre är mjuka.
Nej, nu en sista runda och sedan natten. Ska grubbla över mitt stora i-landsproblem. Varför någon krympt min strumplåda...
Natti på er, har en del inköp att visa er alla. Ska bara få tummen ut och lägga över bilderna på datorn.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: