justbeccca

Regn

Kategori: Allmänt

En regnig dag som denna spenderas bäst med familjen, först en Emil promenad med David och Atos. Sedan en tur på stan med Carro, lunch med henne och David. Tillsist en tur till Jula och sedan ÖoB samt skohuset. Hittade mig tillslut ett par nya skor för 149kr, likadana på stadium kostar 300kr. Så jag gjorde mig ett klipp:-P hihi

Fast mina viktigaste inköp var till Atos. En röd mapp, med flera fack och en hållare till en CD-skiva och usb-minne i mappen. Så nu ska jag fixa med alla hans bilder på ett usb-minne och fixa i ordning alla hans papper i den mappen.
Sedan fick de bli två bordsunderlägg som ska sitta på väggen vid hand mat och vatten skålar. Men han fick även något roligt, en till och ny frisbee(stavning?!).

Nu ska David och jag till Maxi och kolla på nya muggar men även en söt liten termos till mig:-) hihi
Sedan ska jag mysa ner mig hemma med mina kanderade jordnötter, jag är som sagt fortfarande förkyld. Fast idag är de bättre, bara en massa nysningen och lite mer hostande. Men fortfarande bättre:-) men jag tänker ta de lugnt ändå, fast inte för att jag har de riktigt:-P
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: