justbeccca

Blandat

Kategori: Iphone

Dagen började med att vara fin, men det övergick till snö blandat regn. Men det gör de ännu bättre att ligga inne i soffan och kolla på tv och små plugga.
Man hör hur de småsmattrar utanför fönstret och kan bara dra täcket högre upp.
Atos och jag har varit och hälsat på hos pappa. Blev lite prat och han drack kaffe och jag cola. Sedan skrev jag ut några kopior på mitt CV, så ska klämma in under veckan att lämna ut de.
Dock hann jag inte skriva ut de andra pappret, då bläcket tog slut. Så ska fixa det i veckan också.
Har ni haft en bra helg? Mycket alkohol för eran del eller har bi varit som mig?
///Becca

Kommentarer

  • Pille säger:

    Jo det har varit en bra helg,synd att mc turen snöade in! Lite påsk whiskey å lite folk på besök. I morron börjar jobbet igen....

    2012-04-09 | 20:16:19
  • Camilla säger:

    En heffaklump kanske?

    2012-07-11 | 16:52:22
  • Camilla säger:

    En heffaklump som du kallar det har jag hört! Ha, ha, ha...

    2012-07-12 | 09:49:51

Kommentera inlägget här: