justbeccca

Torsdag

Kategori: Allmänt

var det torsdag idag då.
Ska strax hoppa in i duschen, har varit lite seg idag. Har typ bara legat och slappat och varit ute med hundarna. Annars har det inte skett speciellt mycket här.
Om en stund kommer Mia hit så då får man se vad vi hittar på, men först och främst ska jag duscha. Vill också in till stan till Tassen i centrum och kolla på en eller två saker. Men får se om det blir så. Ska nog med Mia senare till Grums och edsvalla.

Idag är det väldigt fint väder ute, men det är ingen idé att ta en längre promenad än. Atos är i alla fall för seg för att ta med ut nu på en sådan promenad.
Jaja vad mer som händer idag de lär ju märkas. Funderar på att beställa i alla fall en sak från vipdog.se, men har inte riktigt bestämt mig än. Kanske ska vänta tills Atos är färdig vuxen så får man rätt saker. Men jag och mitt tålamod är ju inte alltid så bra vänner. hehe

Nej nu blir de duschen, ni alla får ha en toppen dag. För de kommer jag ha :D

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: