justbeccca

Nu blir de natten

Kategori: Allmänt

Nu ska jag snart ta och lägga mig, har precis blivit klar med att betala nästan alla räkningar. Är bara två kvar och sedan är man klar:P haha De rimmade till och med.

Idag har jag varit hos min kära husläkare som är extremt trevlig och rolig. Han tycker vi om :D hehe
Vi kom i alla fall fram till att han ska skicka remiss till smärtkliniken, neurologen och ortopeden, jag citerar: " Jag ljuger väl ihop något så de tar det på allvar denna gången så de sker något". Min reaktion var väl mest chockad. haha Sedan sa han också: " Du vet väl att när du väl får komma in på smärtkliniken kommer de villa proppa dig full med typ lyrika eller något liknande. Men jag kommer att skriva klart och tydligt på remissen att de får ägna sig åt t.ex akupunktur och såna saker på dig. Några jävla tabletter ska vi inte proppa i dig".
Så kort och gott kan man säga att min husläkare är bland de bästa som finns. Han förstod helt och hållet vad jag sa. Att jag inte ville gå på en massa smärtstillande för att jag blir så extremt trött, då är jag hellre trött med "sömnbristen" än med att "ta smärtstillande/morfinprepparat". Tycker inte om den känslan, kommer aldrig att göra det. Tycker folk som håller på med droger frivilligt är väldigt konstiga människor. De måste ju ha en jävligt skum syn på livet och tycka det är roligt att vara seg och efter i allt. Sån är i alla fall inte jag, tack gode gud.
Hur som helst hade i alla fall med mig Mattias på gripen och efter de stället blev de banken för att sätta in pengarna från igår, då jag äntligen fick sålt PS3 för den summan jag ville ha dessutom:P mohahaha Ni som sa att de inte skulle gå, nu hade ni att fel :P

Sedan
blev jag hämtad av Mia vid troget och åkte till Shell för att ta en cigg med Lars, men de blev kaffe, cigg och prat med mest Mia och Sandra. Lars åkte ganska snabbt.
Tillsist blev de hem till herrhagen till Josse, d'r min kära Atos var och mamma, Baily, Josse och Texas. Blev en massa prat och lite mer kaffe för min del.

Sedan var de lunt i några timmar. Tillsist vid åtta fick jag med Josse och hundarna på en promenad till McD på Nobelplan. Fasten först så tog de kanske cirka 45min-1h bort för vi tog en annan väg och tränade båda samtidit. Men innan McD fick Sandra syn på hundarna när hon jobbade så hon lockade dit dom till luckan för krov och då blev de kaffe igen med henne och en massa prat, någon cigg hann vi med också mellan hennes kunder. Så kom Benny dit och var social med oss. Så vi var väl på Shell i kanske 1½timme innan vi tog oss vidare till McD där vi mötte Marre och Ernest som skulle dricka kaffe. Så lite senare kom mamma också för att äta.
Helt plötsligt var vi några stycken.
Josse och jag följde med mamma hem och värmde oss ett tag och satt och pratade om hundar och träning. När vi skulle gå kom både Mia och Mats till Nordea för att röka och prata och umgås lite. Sedan lastade vi in hundarna i Mias bil, åkte till mig, var på toa och kollade posten. Åkte till shell, handlade lite godis, pratade ett bra tag med per och sedan åkte vi faktiskt hem till Josse. Där de blev ännu mer hund prat och Mia tränade Texas med klickern. Atos tränade jag mer med där, ligg och stanna.

Nu
blir de äntligen natten, för nu har jag inget mer att säga. Och måste bara tillägga att om de saknas ett G eller två så är det för att tangentbordet är lite stört här. Så G funkar inte alltid.
Men nu måste jag verkligen sluta skriva. Bilder på de vi köpte igår kommer att komma upp, så småningom. Kanske till och med bilder när vi tränar :)

Kisses

Måste ju också berätta att jag har hittat min perfekta hemsida. Jag är så glad att jag hittade den: www.Vipdog.se
Där har de allt jag har sökt efter inom skyddsträning. Så nu ni ska man beställa saker om ett tag. Oh ja de ska jag verkligen göra. Me like!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: