justbeccca

krångel, bara en massa krångel

Kategori: Allmänt

Nu har jag återgått till denna igen, tills den andre bloggen funkar igen. Den krånglar förtillfället med mig bara, som resten av mitt liv med gör.
Jag loar hade jag varit någons flickvän, mamma, haft ett jobb eller sånt. Så hade jag fått sparken vid detta lag kan jag lova.. Till och med min kolsyrepatron har gjort slut med mig.
Men några få positiv sak som har hänt är Atos är frisk igen efter några veckor med kräkningar och feber. Fått upp kontakten igen med en barndomskompis som betyder mycket för mig. Lärt känna underbara människor på kort tid. Visat vart skåpet ska stå för hela trapphuset:P haha

Jag har haft inneboende i tre veckor, men vi klarade inte av att bo ihop. Hon behövde sova tidigt för att hon började tidigt på morgonen och jag hade en sjuk valp, så jag var vaken största delen på dygnet och detta påfrestade mig och mitt humör. Jag dessutom skötte hemmet på detta. Så när jag tvättade våra kläder, gick hon och la sig. Jag kunde inte för att jag tvättade, även om jag så gärna ville de så kunde jag inte. Men de är skönt att ha tillbaka sitt hem igen, allt är där jag lämnade det. Men de var ju ändå trevligt att ha en inneboende. Vi hade ju faktiskt roligt ihop också ;)

Nu har ni fått lite uppdatering på den senaste tiden för mig. De var ju ett tagsen jag skrev här, och jag kommer nog fortsätta här ett bra tag till. Framtills dess att jag vet vad de är för fel på min sida på metrobloggen..
Nu ska jag återgå till soffan, täcket och den underbara filmen på trean. Somnar nog när som helst, men de gör inget. Jag är helt slut och fryser som en dåre...

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: