justbeccca

HÄRLIGT!!!

Kategori: Allmänt

Nu har jag en dator som funkar igen och nät :) Kan livet bli bättre?

Fick
nätet tillbaka förra veckan, men då la minipc av, tror helt ärligt att den inte tycker om mig. Plus på detta så gick försäkringen ut i januari. Så de var ju bara att packa ihop den och plocka fram den stora klumeduns datorn som står och tar en jävla plats och el.. Men den är snabb och helt omgjord i hård eller mjukvaran. Så det finns mycke plats :D hih
Annars
har det väl inte hänt så mycket mer än att jag har kommit på att jag vill bli ställningsbyggare. Då blir det jag och alla grabbar :P haha Helst vill jag bli boss också. haha
Hjälpte Håkan igår/natt att lasta kärran han skulle ha med sig till Linköping i dag med ställningsmatrial. Det var då de slog mig att jag skulle kunna tänka mig bli en sån:P

Imorgon
är det möte på AF för mig, sedan vet jag inte. Vill ha tag i ett par inlines så jag kan börja ut och åka. Men tyvärr får jag nog vänta tills nästa månad. Om jag inte får min kamera såld, har nämligen bestämt mig att jag inte vill ha kvar något jag inte anväder och den är ju köpt för tre månader sen och har inte använts på 1½-2 månader. Så de känns bara som den ligger och samlar damm här hemma. Då kan ju någon som tänker använda den få köpa den istället..
Men nu ska jag ta en promenad med Atos, vi ska följa Josse och Texas hem och kolla på ljushållare och lite sånt.

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: