justbeccca

Underbara onsdag

Kategori: Allmänt

Idag är de då onsdag. Denna dagen har i princip varit tisdag för mig hela dagen, de är inte bra för mig att inte ha något att göra på dagarna. Jag blir så dagvilsen... Men Jag har i alla fall grejat här hemma, har tvättat listerna och fixat ihop Atos säng efter att överdraget blev tvättad igår.
Vid halv fyra hittade jag min mobil nästan på golvet under sängen och den var urladdad, så när jag väl fick igång den såg jag att jag hade varit efterlängtad idag och var bjuden på fika hos min kära Josse. Så tog  med mig Atos upp dit och där var mamma, Josse och Håkan. Plus min blivande övningskörnings Mc :) Underbart att se den igen :P hih
Sen någon timme senare gick jag hem och bebisen och fortsatte greja och nu snart blir det iväg och äta glass med Håkan också kommer Mia antagligen in till stan :)

Resterande del av veckan vet jag inte riktigt vad som blir, ska försöka installera Office i datorn och på fredag är jag hundvakt från 07.00 till 16.00. Men de gör inte mig något, Texas har fått nytt halsband och är enklare att ha att göra med :) hih 
Ska försöka komma ut i solen mer på förmiddagen och få lite mer färg. Vill ju inte ha med Atos ut, för att de är för varmt för honom. Får lixom dra med honom dit vi ska och de är ju inte snällt eller roligt, men han måste ju röra på sig.
Sen är de ju studenten imorgon här i stan så jag får ju passa på att säga: Grattis till er alla och välkomma ut i arbetslivet/lösheten :P haha Speciellt alla mina gamla klasskompisar.
Och mesta dels till min älskade Alexandra :D

Ja
just de måste också säga att jag har hittat ett par Inlines jag ska köpa den 25/6. Dom är underbart snygga och sköna. Jag blev helt enkelt dö kär i dom när jag såg dom. hih Så när jag har dom ska jag dra med Håkan ut på turar så han kan lära mig lite :) hih

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: