justbeccca

Underbara dagar :D

Kategori: Allmänt

Det har varit såna underbara dagar den senaste tiden. Har inte haft den tiden som behövts för att sitta och skriva här, eller jag har inte heller haft den lusten. har varit mycke mer skönare att vara ute i solen, både med och utan hund.

I lördags var jag på flygfältet. De var 201m där som KDR hade anordnat och eftersom Håkan är med där och fler som man har lärt känna så blev de ut dit vid halv tio. S¨där tillbringades största delen av lördagen. Fram till fyra ungefär var vi där. Sedan blev de hem till Josse och Håkan, där jag somnade under tiden de lagade mat. Vaknade och åt och sedan sov jag igen till halv tio. Sen blev de ut och ¨ka och umgås som vanligt :P
Annars har den senaste tiden varit rätt lugn och skön, som sagt jaghar mesta dels varit ute i solen och mått gott :)

Nu
under veckan blir de väl att vara ute i solen igen. Hjälpa till och greja hos Håkans föräldrar blir de nog också. Imorgon har jag möte kvart över två och innan de blir de tvätta :)
Nu tänker jag krypa tillbaka ner under täcket här i soffan och somna till tv. Eller ja innan de när de är pause ska jag göra mackor och o´boy :) mummsigaste ever!!!
Nattinatti på er alla

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: