justbeccca

Uh så gött!!!

Kategori: Allmänt

Har precis kommit hem till Josse och Håkan efter årets första inlines tur. Dock på Håkans inlines i storlek 45-46 och jag som får ner mina fötter i 37er fick ta på mig utöver mina strumpor(ni som känner mig vet att jag har smala strumpor) fick ta två tjocka och då menar jag tjocka för att få någorlunda stabilitet i dessa stora inlines.
Ramlade inte en enda gång och hade skit roligt :)
Nu vill jag ha ett par egna i min storlek!!!

Annars har jag varit på promenader, umgåtts med Josse och Mia. Varit med Mia när Mats hjälpte henne med ljusen på hennes Saab. Sedan käkat glass med mycke chokladsås och crunchy och kakor till de:)
Nu blir de natten här, vi är trötta efter åkturen och Atos och Texas små trötta efter deras springtur. Mesta dels Texas, då han accepterade inlines bättre än vad Atos gjorde. Atos var/är mer skeptisk emot dom. Men de kommer med tiden de med. 

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: