justbeccca

På jakt..

Kategori: Allmänt

Jag är på jakt efter ett par inlines i storlek 38-39. Då min storlek har krymt från 39 till 37(men använder 38).
Tycker att de blivit så härligt väder ute nu så jag vill bara ut och åka inlines och eftersom mamma har slängt sina så måste jag ju hitta ett par andra. Någon som vet några som är tillsalu för inte så mycke pengar?  Säg gärna till då.

Sedan säljer jag ju min kamera. Hade någon slags köpmani i från januari till mars och då köpte jag två väldigt onödiga saker jag inte använder. Första var PS3 men de har jag lyckats sålt för 5000kr. Så till er som sa att de inte skulle gå: Ha in your face!!!
Den andra saken var kameran, en: Casio EX-Z280 med 2årförsäkring, 4(något i minneskort) och en kameraväska. Säljer de för minst 1500kr vid snabb affär, annas 1800kr.
Så är någon intresseras säg gärna till då.

Annars har det inte hänt så mycket mer, fick ner en äldre verson av msn igår. Men den vill inte jag ha, jag vill ha Msn Live.. Ska tydligen också försöka hitta drivrutinerna till ljudkorter som ska finns någonstans i datorn eller något liknande.. Har ingen aning om vad de är jag ska leta efter, så detta kommer ju gå jätte jätte hmm... bra?!?!
Nej nu ska jag ta med min hund på en liten promenad, sen ska jag sova en stund till. Tänkte försöka gå upp och se Vakna Med The Voice. De är ju faktiskt bra :)

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: