justbeccca

Grejar och håller på

Kategori: Allmänt

Klockan är ju 04.14 och jag är fortfarande vaken. Men jag kan inte somna om inte allt är fixat som jag vill ha fixat på datorn. Så nu håller jag på och grejar med de.
Har hållt på i någon timme nu och ännu är det cirka en timme kvar tills en av de saker jag håller på att ladda ner är färdigt laddat. Efter de är det två saker till som ska ner, så allt blir klart:P Sen kan jag slappna av.
Upptäckte också att jag har ställt datorn för tillfället såpass bra till att jag kan ligga ner i soffan och skriva och greja med datorn. Snacka om skönt, de är ju nästan som att ha en bärbar. Bara det att jag inte har en varm dator på mig, utan bara ett tangentbord :D Uhh detta har sina fördelar.
Efter någon timmes sömn sen ska jag sätta mig och försöka hitta ljudkortet. De har tydligen tappat bort sig där inne i datorn så jag kan inte lyssna på musik som jag vill. Så detta måste jag ju hitta.

Nej nu tänkte jag åter gå till tv en stund. Kan ju bjuda på två underbara bilder på min underbara Atos

Älskling hittade en plastbukett han bar runt på för någon månadsen

Bilden togs igår, titta så stor han har blivit :D

Kisses

Kommentarer


Kommentera inlägget här: