justbeccca

sova vore inte fel

Kategori: Allmänt

Sömn är väldigt underskattat måste jag säga, ibland i alla fall.
Jag kan ju inget annat än att säga att de senaste veckorna känns de som att dagarna har varit för långa och nätterna väldigt väldigt korta. Men överlever gör jag..
Har i dag fått reda på en bra nyhet och detta lär ju märkas innom sin tid :)
Jag har blivit en av de som jobbade nu under sommaren som personlig assistent fått bli kvar vilket känns väldigt bra att ha ett jobb :D Inte för att de är mitt dröm jobb, men något är de ju i alla fall och de känns ju bra :D

Bor för tillfället i mammas lägenhet då hon är på semester och jag känade att jag och mina hundar (Atos och Baily) behövde lite mer tid för oss och lugn och ro.
Sen att hon har balkong och de är bra väder skadar ju inte speciellt mycke heller:P hehe


Nu känns de som att mina ord börjar ta slut och mina ögon går verkligen i kors....
Nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: