justbeccca

sista lektionen

Kategori: Allmänt

Sitter nu på sista lektionen och mina ögon går i kors hela tiden. Jag är såååå trött!! Har varit vaken sedan halv sex imorse..  
Har jobbat med case hela dagen och det börjar faktiskt bli tråkigt.. Men men sånt är livet, allt kan ju inte vara roligt. Man får helt enkelt lära sig leva med det. hehe
Har varit på möte också här på skolan, så måndag ska jag tillbaka dit igen och göra lite tester, så att jag för en gångsskull får hjälp med saker och ting i mitt liv =) De ska bli skönt de.

Efter skolan ska jag ner till stan och tanka på min mobil och kolla efter en jacka som jag ville ha. Så jag hoppas att den finns kvar nu när jag kommer =) Sedan blir det bussen upp till  J&H och packa ihop Ps3 och mina grejer. Sedan är det bara att invänta Håkan så vi kan åka till Ikea och shoppa igen =) mohahahahaaaa
Nu blir det mer avkryssat på min shoppning lista.. De ni :P

Men nu ska jag fortsätta plugga. Slutar om en kvart =D

Kramisar//
Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: