justbeccca

ohhooooo!!!

Kategori: Allmänt

Sitter här hemma med Carro vid mitt köksbord =) Har precis ätit mat och vi båda är mätta och njöda.
Har varit lugnt i några dagarna. Igår var jag och köpte hundmat och städade här hemma. Så jag har varit lite duktig, sen det vanliga : promenader med Prinsen =)

Idag så gick Baily och jag med mami upp till Josse och Håkan och drack kaffe. Sedan fick vi skjus hem när de skulle iväg och besikta bilen vid halv fyra. Då följde mami med upp till mig och några mnuter senare kom Carro hit och vi alla tre drack kaffe och pratade och hade det allmänt mysigt.
Mami gick för någon timme sen och Carro är fortfarande kvar här hos mig och vi sitter och allmänt pratar om allt som dyker upp i huvudet =) hih
Sitter också och funderar på hundar, vilken ska man köpa? Ska jag göra en intresseanmälan på den som jag har hittat? Vill jag ha en "problemhund"? Ska jag åka till Sthlm och kolla på valparna nu i Januari eller ska jag vänta en stund?
Jaja detta är bara några få frågor som finns där uppe i huvudet, kan lova att det finns ännu mer och lite till. Haha
Men nu ska jag vara social igen, och gå ut en sväng med Prinsen också
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: