justbeccca

Nytt år, nya...

Kategori: Allmänt

Då var det ett nytt år, igen =)
Som man brukar säga: Nytt år, nya möjligheter. Mjaa stämmer nog inte helt in på mig. För mig är det mer: Nytt år, två nya olycker. Haha Som ni kanske vet, minns inte riktigt om jag har berättat det. Men i alla fall en gång i halvåret råkar jag ut för någon form av olycka och får ligga inne nån eller några dagar. Sist var nu i början av September. Jag tror till och med att jag skrev då att jag ver inlagd. Var i alla fall inlagd från torsdag till söndag. Varför skriver jag inte här, just nu. Kan komma senare. När jag känner att hela världen kan få veta det.

Hur som helst, så skålade jag in det nya året med Josse, Jessica, Håkan, Baily, Louise, Björn, Simon?! och någon mer han får gå under namnet, musko (Musko är en blandning mellan: Pucko och Mysko). Det visade sig också att Baily är lite smått rädd för smällarna och sånt på själva tolvslaget. Han gömde sig i hallen. Men ändå när vi skullle ut och röka så skulle han med.
Vi var hemma hos Josse och Håkan, där vi blev bjudna på tre rätters middag. Hur gott som helst och sedan satt vi och drack. Efter tolv slaget körde vi "jag har aldrig". Det var intressant :D haha
Hjärtat (Evelin) ringde mig också.
Evsan: Vänta gumman!
Jag: Okej
Evsan: Hörrni på tre skriker ni. ett.. två..tre..
GOTT NYTT ÅR!
Jag: haha fan vad söta, hälsa tillbaka
Mina vänner är bland det bästa som finns.
Jag sa till tre olika folkgrupper som var precis utanför huset och skulle smälla raketer. Nästan alla gick bort, ett par tände innan de pratade med mig. Men detta fick ju jag höra av Josse, Håkan och Jessica under kvällen och idag, Ursäkta?!?! Jag har hund här... Haha jag lät så divig/bitchig. haha och det var något med mitt kroppspråk visade dom mig idag. haha
Var hemma vid fyra i natt och var nykter då =)

Idag 1/1-10
Gud vad mysko det känns att skriva 10 som årstal. hmm, vad gör vi åt detta?!?! Vi får helt enkelt leva med de. haha
Idag har jag bara slappat och varit ute på promenader, grejat här hemma. Buset i sängen med alla täcken med Baily. var och käkade på Bk förut med J&H och Carro. Sen åkte vi till Shell för att köpa cigg och te. Där träffade vi lite folk och det blev mycket skratt :D
Nu snart blir det en film, Iron Will. Får se hur den är. Har hört att den ska vara riktigt bra.
Kom precis på att det är ju januari nu, och då blir det ju åka och kolla på valparna =) Yeah!!!

Måste också berätta att den 30/12-09 hittade jag det perfekta täcket till Baily :D Han ser skit frän ut i det, påminner lite om någon i en film.
Sen middagen hos mami då var hur good som helst. Det var faktiskt ett tagsen jag åt hennes mat.
Här får ni en bild på täcket

Men nu blir det film och sova
Pussisar på de

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: