justbeccca

lite upphåll

Kategori: Allmänt

Har haft nästan en hel veckans uppehåll igen här på bloggen.
Det har inte hänt så mycket, skolan har börjat igen och vi jobbar med ett "case". Skolcaféterian, som nu ägs av komunen.
Annars har jag som vanligt varit på promenader, lekt i snön, varit ute med Josse och Håkan och sladdat.
Varit hundledig ett dygn. Tagit de lugnt, städat hemma, badat Baily.

Nu under veckan ska jag städa igen, avjula mitt hem. Handla måste jag ockå göra, plugga blir det nog också lite.
Annars blir det nog mest lugnt.
Ska sova nu snart, sover hos Josse och Håkan i natt med Baily. Har legat hemma hela dagen med feber och började känns väldigt tomt. Även om jag hade Baily hos mig.
Så nu säger jag Natti

XOXO//B

Kommentarer

  • korre säger:

    Att kommunen ger er ansvar för en cafeteria. Helt otroligt. De blev inte så mycket med sovningen inatt då. Du får å och lägga dig tidigt ikväll istället.

    2010-01-12 | 19:05:48
    Bloggadress: http://meejosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här: