justbeccca

Kan inte tiden..

Kategori: Allmänt

ohh, kan inte tiden gå snabbare. Jag är redan klar, kanske för att jag gick upp halv sju när Håkan väckte mig.
Har duschat, sminkat mig, klätt mig, varit ute och rökt, spelat lite NFS och kollat på tv. Men ändå är det mellan 30-40min kvar tills jag ska gå.. Börjar bli väldigt väldigt uttråkad.

Ja som ni ser i tidigare inlägg så har jag handlat ganska mycket på de senaste dagarna och mer blir de idag =)
Kom på lite små saker jag måste köpa också. Ni vet de vanliga hushållssaker, som man måste ha. Köper inget onödigt. De är ju bara slöseri med pengar och tid på sånt då.
Måste erkänna att jag är väldigt trött och kommer antagligen somna på någon lektion idag, kan faktiskt nästan säga till 100% att de blir den första: Bilden. Den lektionen är så lugn och slapp, hehe. Passar inte mig speciellt bra idag.

Nej nu ska jag ta mig något att äta och sedan kolla på tv en stund till. Kom också på att jag har rättat till skosnöret på de nya skorna:P haha På ena foten satt snöret fel och de går ju inte. haha
Ha en bra dag alla, vet inte om jag kommer uppdatera mer idag. Kanske, kanske inte:P
Pussisar på de

XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: