justbeccca

halvsover

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan och halv sover framför datorn. Håller på att skriva ett koncept om mitt framtide Café. Detta kommer bli roligt att läsa när jag är vaken i huvudet. För det kan jag lova att jag inte är nu, har sovit mellan 45min till 1h i morse. Kunde inte somna i natt, varför vet jag inte. Men jag sysselsatte mig med Need For Speed till strax efter fyra. Sen fick de bli tv. När Håkan och Josse gick upp imorse, så fejkade jag att jag sov. Orkade inte prata eller gå ut och röka. Så de fick de göra utan mig. Josse har inte heller sovit i natt. Hon sov imorse när jag gick till skolan, från nio till drygt tolv. hehe
Nu vill jag att tiden ska gå fortare, slutar om tio min. Då blir det stan, måste köpa en ny resväska. Då findus (J&Hs katt) kissade sönder min förra på juldagen. Sen ska vi till Jysk och Ikea och köpa möbler. Detta ska bli intressant, ska också hämta ut mina kläder som jag beställde efter och ska också till elgiganten =) Denna dagen kommer nog sluta osäkert. haha
Nu ska jag gå ner på stan och börja utföra alla mina ärenden..

XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: