justbeccca

2009, tillbaka blick

Kategori: Allmänt

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja de är väl klart man har. Måste ju prova på nya saker =)


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inte några. Bara slöseri, det har ju ändå ingen mening. Man bryter ju dom ändå bara

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nje, bekanta, Mikaela fick Lucas och Karin fick Emil

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej inte detta året, vilket känns bra =)

5. Vilka länder besökte du?

Inget

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

körkort, nya möbler mer pengar

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
19 Feb och 9 Dec


8. Vad var din största framgång 2009?
Att mitt liv vände på bara en 50öring från det dåliga till de bra igen

9. Största misstaget?
Förklara ordet misstag för mig. Jag gör inte något sånt, jag bjuder bara på mig själv =)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, har varit sjuk och skadad.

11. Bästa köpet?
Min miniPC

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Ja ni, kan ni gissa?! Ja precis, Cigg

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Baily

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Kristinia DeBrage- Goodbye, Sexybitch, Welcom to the club, mm

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Nej, men mer förbannad :P

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hittat på mer bus och djävlats mer med folk

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Tänkt på andra än mig själv

18. Hur tillbringade du julen?
Började med frukost hos mami med syskonen, deras pojkvänner och hundarna. Sen var vi hos faster med resten av familjen.

19. Blev du kär i år?
Njepp, inte varit ett sånt år för mig. Har hellre skaffat mig fler vänner.

20. Hur många one night stands?

Tre

21. Favoritprogram på TV?
DHW

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja det finns att en och annan. Mohahhaa

23. Bästa boken du läste i år?

Läser inte böcker!!!

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen

25. Något du önskade dig och fick?

Japp, lägenheten

26. Något du önskade dig men inte fick?

Ja, körkort. Men la inte ner mig

27. Årets bästa film?
hmm, jag är ju då ett wallander freak, så det får bli mina bästa =)

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Somnade efter skolan och blev väckt av Hjärtat (Evelin) och resten av familjen. Då de hade varit så söta och gjort i ordning fika hemma. För mig och mamma. Alla hade på sig partyhattar, till och med hundarna. Det var min 18årdag och mammas 44års dag. På fredagen var vi ut och käkade och forsatte fira den =)

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, det finns det alltid.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?

Varierande =) Beroende på humör

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner och Hunden

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
öhm?! Ingen.

33. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?

Förklara för mig, så kan jag välja sen :D

34. Vem saknade du?
Farmor och farfar,

35. De bästa nya människorna du träffade?
Mattias och Mia :D


36. En värdefull läxa du lärt dig i år?
Ta livet som de är och tänk inte bakåt. Blicka framåt och se det positiva som finns just nu i din närhet.

37. Citera en sångtext som summerar ditt år:

Don't judge a thing until you know what's inside it
Don't push me - I'll fight it
Never gonna give in - never gonna give it up no
If you can't catch a wave then you're never gonna ride it
You can't come uninvited
Never gonna give in - never gonna give it up no
You can't take me I'm free
Bryan Adams med You can´t take me

och

I'm so over it, I've been there and back
Changed all my numbers and
Just in case you're wondering
I got that new I'm a single girl swag
Got me with my girls and we're singin' it sing!
Na na na na hey na na na na hey hey hey hey goodbye
Goodbye med Kristinia DeBrage

Så här såg mitt år ut, i mina ögon. Nu är det ju ett nytt år, med en ny framtid =)
XOXO//Bambii

Kommentarer


Kommentera inlägget här: