justbeccca

Skolan

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan just nu och håller på med att lära mig göra hemsida. haha Datorn och jag funker inte så bra ihop, man ska ju prata i koder med den. Visst jag brukar ju göra de, men vafan. Detta är ju seriöst stört. haha
Jag blir ju tokig. Så måste man göra steg för steg, jag blir ju psykiskt störd:P
När jag är klar med min hemsida så kan jag kanske lägga upp den här om det går, så kan ni få se. Men de är bara kanske. Om jag överlever detta. haha

När denna lektionen är slut ska jag gå och avboka mitt möte med skolläkaren. För klockan halv fyra har vi tid hos vetrinären. Syrran jobbar åt hennes man, så hon fixade tid åt oss =) De var jätte snällt gjort. Uppskattas verkligen. Så tack Johanna<3 Grabbarna ska ta andra sprutan idag, hoppas de går bra. Så ingen av dom blir rädda.
Sen ska jag hem och ringa Evelin(hjärtat) om imorgon och börja pack i ordning, så man slipper göra det imorgon. Så är det bara efter skolan imorgon och ta lillen på en längre promenad =) Ibland är jag sååå smart. hehe
Men nu är denna lektion snart slut, så jag får sluta skriva här för nån timme. Kan uppdatera senare om hur det gick hos vetrinären.
Ikväll blir det nog mest plugg och sånt, ska kolla efter jobb till sommaren också. hehe

XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: