justbeccca

Nät äntligen!!

Kategori: Allmänt

Nu har äntligen mitt nät gått igång =) Sitter hemma hos Josse, Håkan och Texas med min bebis dator. hih
Skulle egentligen varit hit med Atos bara, så han skulle vara här under resten av min skoldag. Men det visade sig att vi inte hade några fler lektioner. Så då fick jag mer tid med lillgrabben.

Atos och Texas är de två nya familjemedlemmarna. Hämtade dom i söndags.
Atos är min, hans tecken är tigrerad och färgen är svart. Har lite vita tecken.
Texas är Josse och Håkans lillgrabb. han är black and ten.
De är hel syskon, Pappan är sotr rottweiler/labrador och Mamman är ganska stor hon med: Jämthund/BorderCollie.
Baily är väl inte super pigg på två valpar, han blir ganska irriterad på dom. hehe

Under helgen har Evelin och Marcus bott hos mig, vilket har varit hur trevligt som helst att ha dom hemma. Har umgåtts mest med Evsan, Marcus skickade vi iväg så han fick leka med Clas. hehe
Nu till helgen åker jag och Atos till Åmål hem till dom för att ha de trevligt och skojj =) Vilket jag ser framemot. hih

Men nu ska jag duscha av burfilten och sedan vila ett tag, måste ju orka med kväll/natt turerna med Atos. hehe
XOXO//Becca

Bilder på Atos kommer om ett tag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: