justbeccca

myspys i soffan

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan hemma med Atos, Texas och Josse. Vi har en myskväll efter att vi hade släppt av Håkan på Svenska Rallyt. Egentligen ville jag med dit men jag har ju Atos och sedan så ska jag packa för helgen, så allt de är gjort. Imorgon åker vi ju till Åmål. Så ska packa en väska till oss, hoppas på att allt får plats i en väska =) hehe
Efter packningen så blir det natten för oss hoppas jag på, eller ja först får ju Josse och Texas åka och sedan sista promenaden och natten.
Jag är jätte trött och Atos är övertrött(tror jag).
Han har försökt hoppa genom bokhyllan till sängen. En halv timme efter det så började han busa i sängen och snurrade runt så mycket att han trillade ur den. haha sån rolig syn.
Jag har fått en kravallhund, hemma hos Josse och Håkan idag hade han börjat klättre i deras hylla i hallen och varit upp på köksbordet. haha
Men inga olycker har skett inne idag, än så länge och han tog sov morgon i morse. Halv tio ville han vakna och tjugo i tio ville han ut. Duktig min grabb är, men kan ju inget annat än att bli stolt.
Hos vetrinären gick de också jätte bra. Grabbarna skötte sig jätte bra och de är friska, ingen hade några problem med att ta spruta.
Har köpt två nya tröjor idag också och fixat med lite annat. Imorgon blir det inte en lång skoldag för mig. Ska ha Baily från åtta till typ tio. Sedan ska vi tre gå och möta mamma och hon ska ha dom tills jag slutar vid typ halv tolv. hehe sista lektionen är inställd och vi har hemstudier, så de är skit bra. Ska passa på att plugga då eftersom det inte blev speciellt mycket pluggande gjort idag. haha
Men nu ska jag fortsätta mysa och kolla på tv.  Avslutar allt med en härlig vinterbild på en massa bus i en snöhög.


XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: