justbeccca

längesen nu

Kategori: Allmänt

Nu var det längesen jag uppdaterade. Jag har nämligen inte nät hemma, pga Tele2 inte kan hålla sig till sin del av avtalet. Skicka fakturerna till rätt adress. Men hallå hur svårt kan det vara att läsa en andress och skicka ett litet papper dit?!?!
Inkompetenta jävla puckon är vad de är..

Hur som helst har de senaster veckorna för mig gått åt till att handla hem grejer till hemmet och umgås med människor i min närhet som betyder =) Annars har det inte varit så mycket mer än skolan och komma i ordning hemma.
Så nu är det faktiskt riktigt mysigt hemma, ska ta bilder när jag har nystädat:P aha
Har köpt hem en dvd, 5.1 system, ny mobil(som inte tål kyla) och lite filmer. Lite mer kläder och sodastreamer ( utan lock till flaskorna).
Börjat gå ut på minst två långpromenader i veckan, hundvecka eller inte. Fasten när det inte är min vecka, lånar jag honom ändå =) hih När det är min vecka blir det ju en långpromenad om dagen, men dessa vi gör två gånger veckan är längre än de andra.

Håller på att sluta röka och ta tag i mitt liv. Funderar på att ta en kurs i slutet på maj på Axelsons. Det är en hundmassage introkurs. Sen är det några fler som man ska ta innan man får diplomet, men detta är något som intresserar mig. Men jag vet inte än, får se vad som sker...
Men nu ska jag gå och fråga Håkan om skjus hem, jag vill inte gå i snövädert hem. Plus jag har på mig fel skor idag...
Ska se till att mitt nät kommer igång snart igen, så kommer ja börja blogga mer igen då.
XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: