justbeccca

Inte haft tid

Kategori: Allmänt

Nu under helgen har jag inte haft tiden till att blogga något eller orken till att vara osocial och sätta mig vid datorn och blogga. Så därför kommer inlägget idag. Vet att jag lovade att blogga ytterliggare en gång till i fredags innen jag åkte, men det blev en massa krångel innan jag blev hämtad med bilburen. Så fick åka och köpa en till bur och greja.

Men hur som helst har min helg varit super bra, Evelin och jag kom fram till igår att de var våran andra alla hjärtans dag ihop, och vi fick det lite lyxigt. Marcus och Tobbe gjorde maten och dukade och sånt.
Fredagen kom vi till åmål vid tolv eller nått sånt och när vi kom dit åkte vi med mina grejer till evelins lägenhet och sedan tog vi ut Diva. Sedan åkte vi hem till Tobbe där han och Marcus var, så gjorde vi mat, eller ja Tobbe och Evelin. Jag sprang runt och höll koll på Atos, så han inte skulle bita eller göra nått inne och de gjorde han inte. På vägen till åmål sov han hela vägen och hela vägen hem också. Så min prins är duktig =) hih Blir så stolt.
Lördagen tog vi det mesta dels lugnt. Evelin och jag åkte hem till Marcus och tog med honom och Diva på en promenad i stan. Sedan åkte vi och handlade frukost och bara slappade framför tv. Jag somnade efter frukosten lite smått. Sedan var vi ute med lillen och gick och började göra oss  i ordning och åkte hem till en kompis till Evelin: Krister. Där drack vi lite och hade de allmänt trevligt.
På söndagen slappade vi och bara kollade på film: först Snow buddies och sedan Prinsessan och Grodan och sista vi kollade på kommer jag inte ihåg vad den hette. Men den kollade vi på tillsammans med Marcus och Tobbe när vi käkade middag. Som de hade gjort i ordning =) Till sist körde de alla hem oss till Karlstad igen och vi åkte strax efter elva och var i stan 00.13. Evelin ochjag satt i baksätet och sjöng med till musiken i telefonen:P haha Tillslut tröttnade nog Marcus och Tobbe på oss och satte på radion därfram:P haha
Får se om jag hamnar i Åmål på lovet också vecka 9 ;) De skulle vara trevligt. hih

Idag blevjag väckt av att Mattias kom hem hit på morgonen. Strax efter åtta imorse kom han hit och drack te med mig och vi tog följe till skolan. NÄr klockan var tio i nio kom mamma och Baily hit och tog hand om Atos medans jag var i skolan. Första lektionen somnade jag på och de andra var jag inte precis med på i huvudet. hehe
Nu på eftermiddagen har Mattias och Tim varit här på fika och umgåtts lite. De gick för kanske en halv timme sen, så nu ska jag äta upp min kycklingsallad, ta ut lillen och sedan powernapa en stund. För jag är sååååå trött och sedan blir det plugga, plugga, plugga:P haha
Har också gett lillen första avmaskningstabletten idag =) Så nu ska det gå 14dagar tills nästa ska ges. 15/2 fick han den =)
Men nu ska jag äta.

XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: