justbeccca

hemma och vilar

Kategori: Allmänt

Mitt senaste inlägg blev ju inte som jag hade tänkt mig. Fick så bråttom i slutet av de. hehe
När jag kom hem igår så följde Atos och jag mamma och Baily till konsum och sedan gick vi hem. När vi väl var hemma upptäckte jag att lilleman har varit i farten igen och denna gången har han inte bitit sönder någon sladd, utan han har grävt på väggen vid sängen och cirka en decimeter rund cirkel har han lyckats fått bort på tapetern. Så nu måstejag tapetsera om där. Men som tur är har jag ju tapeter hemma och det enda som behövs är lim och någon som kan tapetsera:P haha
Badade Atos igår för första gången och han var inte så glad i det i början. Men han accepterade det tillslut och tyckte nog om det. Men efter duschen så var han lite ledsen och ville ha mycket kärlek en stund. Så de fick han och sedan var det full fart här hemma några minuter innan han slocknade. hehe

Idag är jag hemma och vilar. Har blivit förskyld och känner att det är bättre att vila två-tre dagar innan det blir värre, än att vänta tills man blir ordentligt sjuk och blir hemma i två veckor. Lite smart är jag i alla fall.
Men vilar gör jag ju inte helt. Håller på att plugga, med svenska, engelska, case och handel. Har många bollar i luften samtidigt och när jag känner att det räcker med det så ska jag städa här hemma. Så det är fint tills p fredag. Fyller ju år då, mamma och jag. Så vi hade tänkt att bjuda hit familjen och bjuda på fika och lite sånt =)
Då alla i familjen inte har sett hur jag bor, så kändes det bra att ha här och sedan så är det ju två valpar i familjen och att gå tre våningar upp och ner hos mamma med en valp blir jobbigt, när man hos mig kan ta hissen :P haha
Men nu blir det att åter gå till pluggandet och sedan städandet. Kanske uppdaterar om ett tag igen ;)

XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: