justbeccca

Hem snart

Kategori: Allmänt

Sitter hos Josse och Håkan idag igen. har varit på stan idag efter skolan, med Josse, Mikaela och Lucas. Det var riktigt trevligt.
Sen kom Evelin(hjärtat) och Marcus och hämtade mig och Josse så vi åkte hem till mig med mina saker och deras. Sedan körde de oss hem till josse och Hawk innan de åkte till kil en sväng. Jag skulle betala två räkningar och nu är de gjort så jag hoppas mitt nät kommer igång hemma nästa vecka. Annars blir jag förbannad :P

Nu är de påväg tillbaka från Kil och innan de hämtar mig skulle de förbi och säga hej till hennes pappa och hans fästmö och sedan hämta en Karamellflaska =) Sen hämtar de mig och vi ska handla hem lite mer till maten och då blir mat och dricka lite... Mmmm såååååå goooooott
Denna helgen kommer bli rolig och mysig.

På söndag ska Josse, jag och Håkan (mamma kanske) iväg och kolla på valpar i säffle =D De ska bli riktigt riktigt roligt, det är nog första gången i mitt liv jag längtar till en söndag. haha Men nu är det så att jag gör de, hihi
Men nu ska jag vara social mot Josse innan dom kommer.

XOXO
//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: