justbeccca

Handboll i åmål

Kategori: Allmänt

Igår kväll blev med en myskväll med Mami och baily hemma hos mig. Med rostade mackor och räkor =) Mummmms
Kollade också på It´s me or the dog eller vad de nu hette. De hade premiär igår. Jävlar vad vi skrattade, tänk att det finns människor med så dåligt uppfostrade hunder. haha

Denna dagen började strax innan åtta, en timmes lung och ro innan jag gjorde mig i ordning och sedan bar det av till skolan. Hade en lektion innan alla möten började. var på ett möte tolv och sedan ett igen vid kvart över ett och ÄNTLIGEN får jag den hjälpen jag behöver. Tänk att en skolläkare kan underlätta och vara smartare än de "högt utbildade" är..
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag än att plugga och sånt. Nu är jag hos Josse och Håkan. Vi ska åka till Åmål ite senare idag, Josse ska döma en match där och jag ska träffa Evelin(hjärtat). Hon kommer till hallen (om jag har fattat rätt) haha
Ska ju umgås med henne och Marcus på lördag också, vilket jag verkligen ser framemot.
Nu väntar vi på att Håkan ska komma hem och Josse ska göra klart maten för jag är jävligt hungrig... Sedan åker vi till Åmål =)
Nu ska jag sätta mig och plugga lite innan de är mat..

XOXO
//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: