justbeccca

GRATTIS!!!

Kategori: Allmänt

GRATTIS till MIG på födelsedagen

GRATTIS till MAMMA på födelsedagen

GRATTIS till MIA på födelsedagen

GRATTIS till er alla andra som också fyller år den 19/2. Vet att det är många som fyller år då. Känner/vet 8st som fyller år den 19/2. Men de är bara de betydelsefulla som hamnar på bloggen =)


Glömde uppdatera onsdags igen, har haft fullt upp med grejer saker:P haha
Köpte mig en ny tv onsdags, men när jag väl satte mig i bilen med mig så ångrade jag mig. Så imorgon ska den tillbaka, känns det inte bra på direkten varför då nöja sig med det? Den frågan är alltid bra att ställa sig i alla sammanhang =)

Ja hur som helst så Igår(torsdag) var jag först på sommarjobbsmässan och sedan tog jag, Josse, Mikaela och lille Lucas oss en fika på stan och sedan gick Josse, jag och Lucas hem till mig och hämtade Atos och Texas som mamma och Baily passade. Så tog vi oss en promenad tillbaka till stan och in på Tassen i centrum och köpte en aktiveringsboll till Atos och mer godis. Var väl ute och gick i två timmar mer eller mindre. Efter vi hade mött upp Mikaela igen som var på körskolan, så tog Josse och jag bussen hem till mig med valparna och drack kaffe och kollade runt lite på näten och snackade mycket. hih
När Håkan kom och hämtade Josse och Texas så började jag städa lite här hemma och slutade med att jag lagade mat och pratade i telen med mitt hjärta Evelin<3
Men nu får det bli dejta kudden snart, ska upp tidigt imorgon och ut med Atos och fortsätta vara vaken och börja tvätta och städa här hemma. Sen kommer ju mamma och Baily för att bada Baily. hehe
Han måste ju vara fin för mig och mamma på våran födelsedag<3
Trevligt att jag kommer att tillbringa största delen av min födelsedag med att städa, tvätta och greja här hemma. Men de är värt de i slutändan. Ska tvinga mamma ta Atos och Baily på en lång promenad imorgon så jag kan städa ordentligt utan någon hund i närheten. hehe
Men nu blir de som sagt dejta kudden, jag är äntligen trööööött!!!!

XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: