justbeccca

Fredag, dagen..

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag, dagen vi alla väntat på. Eller vad säger ni?!?
Har inte orkat blogga något idag förens nu. Imorse tog vi oss(Atos och jag) sov morgon till halv tio. Eller egentligen skulle mamma kommit hit med Baily kvart över åtta drygt, för hon skulle på möte nio i stan. Sedan när hon var klar skulle vi möta henne. Men den hon skulle ha möte med var sjuk så de blev inget möte. Dessutom somnade Atos och jag på soffan igår och jag glömde sätta på larmet. Så vi vaknade när mamma och Baily kom imorse halv tio. hehe

var i skolan två timmar ungefär och pluggade. Sen hem och vilade med Baily i soffan. En timme senare tog vi fyra en promenad och Atos och jag sa hej då till Baily och mamma.
Nu har jag precis packat färdigt för helgen, eller ja det är filtarna som ska in i bilburen och mina skor ska ner i väskan. Annars är allt klart =)
Men nu ska jag springa ner med cigg till Håkan =)
Skriver nog ett inlägg till innan jag åker. Blir hämtad ikväll.

XOXO//Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: