justbeccca

Färdig flyttade :D

Kategori: Allmänt

Nu är vi äntligen färdig flyttade. Hämtade det soffan i lördags. Nu återstår det bara köpa nytt soffbord, tapeter, hyllor, byråer, ett till vitrinskåp, två fåtöljer till våran "relax" avdelning.  Jo göra en i läggs platta till köksbordet och måla om de svart.  Sen är allt klart här hemma.
Hur som helst trivs jag i alla fall hur bra som helst. De är ett rätt lugnt hus, tycker inte att det är värst störande grannar. Det enda som är störande är Atos som boffar varje gång någon går i trapphuset. Annars har vi fått i ordning väldigt bra, har några enstaka kartonger kvar uppe. Men i dom är det en del julpynt och resten är det prydnads saker som ska upp när all förvaring är på plats.
I sovrummet har vi köpt en eldstad som ska upp på väggen, som är super mysig att ha där. Den nya soffan gör sig jätte bra här hemma, den är stor och skön.
Har dessutom börjar lite smått med julklappsköpen. Men vet inte vad man ska ge alla och ingen säger ju något om vad de vill ha. Eller vart vi ska vara, eller hur mycket vi ska lägga. För att vissa tycker det blir för dyrt i slutändan. För endel tror att bara för att man har ett förhållande så betyder det att den ena personen ska betala allt. Men så är det inte, livet blir inte ekonomiskt lättare för att man har någon. Speciellt inte om man är som mig och ska till varje pris stå på sina egna ben. Så till dig som känner dig träffad: Sluta dra alla över en kam, det betyder bara att du är absolut inte nöjd med ditt egna liv och är avundsjuk på alla andras. Så länge du går runt och säger såna saker.
Varför denna uppdatering kommer så långt efter flytten är för att jag inte har funnit varken tid, lust eller ro till att skriva. Men förhoppningsvis blir det bättre :D
Imorgon är det möte med FK, Min läkare och AF på VC. Får se hur detta går och vad de säger. Förra veckan hade jag möte med min handläggare på FK och jag kommer inte ihåg så mycket av vad vi sa. Så jag ska kolla om min kära far eller någon annan kan följa med mig imorgon.
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och sova, börjar bli trött :D
Nattinatti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: